6 Ocak 2013 Pazar

This Boy's Life


Gösterim Adı: Bu çocuğun hayatı
Yıl: 1993
Yönetmen: Michael Caton-Jones
Oyuncular: Robert De Niro, Leonardo DiCaprio, Ellen Barkin

Leonardo DiCaprio'nun 19 yaşındayken sanki 13-14 yaşındaymış gibi gözüktüğü fakat 30 yıldır oyuncuymuş gibi rol kestiği ve kendisinin de ilk kez baş rolde (Robert'ı saymazsak tabi) oynadığı 1993 yapımı film.

The Jackal ve Rob Roy gibi filmlerin yönetmenliği yapmış Michael Caton-Jones, bu yaşanmış hikayede (ben çok ekstra bir özellik göremedim bu yaşanmışlıkta) başrolleri özellikle 90'larda "kötü adam" rollerine soyunan usta oyuncu Robert De Niro ve 2-3 TV yapımında gözüken ve gelecek vaat eden genç oyuncu Leonardo DiCaprio'ya rol vererek bu çok da sıradışı sayılmayacak hikayeyi şenlendirmiş.  1950'lerin asi dönemlerinde annesiyle hayat mücadelesi veren Tobias (DiCaprio), annesinin yeni eşi Dwight (De Niro)'ın yanına taşınır ve kıskanç ve ters tabiatlı Dwight'ın baskıları yüzünden istediği hiçbir şeyden tad alamaz. 


Filmi hikaye olarak çok başarılı bulmadım, 50'lerin sonlarına doğru furyaya dönüşen yıkık aile bağlarına örnek bir film. Fakat oyunculuğuyla kendisini izlettiriyor.







Filmin IMDB puanı:7.2
Benim puanım: 7.0
Toplam Hasılat: 4 milyon $



Kazandığı önemli ödül ve adaylıklar: -


Filmle ilgili ilginç anektodlar: 

- Tobey Maguire'in ilk filmi.


- Leonardo DiCaprio film çekimleri sürerken bir kaç santim uzamış ve son sahnelerde Robert De Niro'dan kısa gözükmek için kambur durmak zorunda kalmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder