19 Şubat 2012 Pazar

Final Destination 5

Gösterim Adı: Son Durak 5
Yıl: 2011
Yönetmen: Steven Quale
Oyuncular: Nicholas D'Agosto, Emma Bell

2000'li yılların bir Elm Sokağı serisi sayılabilecek (Saw ile birlikte) serisidir Son Durak filmleri. Diğer korku serilerinden farkı ise, ortada kötü bir adamın olmayışı, her şeyin kader ekseninde seyredişidir. En dikkat çeken yanı ise ölümlerin oluş şekilleridir. Ben tanımıyorum ki bu filmde karakterlere odaklanan birisi olsun, kişilerin nasıl öleceği önem arzeder ve seri ilerledikçe daha bir görsel efekt eşliğinde insanlar yaşamlarını yitirir. (Millet ölür biz patlamış mısır eşliğinde izleriz.)

Serinin 5. filmi ise 3D olarak geldi sinemalara. Ben normal versiyonunu izledim ama hangi sahnelerin 3D olduğunu anlayabildim, sanırım sinemada izleyenleri tatmin edebilmiştir. Etmese bile, 3. ve 4. filmleri gibi kaypak ölümler yok bu sefer, daha gerilimi yerinde ölüş şekilleri görmekteyiz, bu açıdan iç açıcı diyebilirim. (Tekrar söylemek istiyorum, ölüm bu şekilde anılması gereken bir olgu değil ama bu film tamamen ölüm şekillerine dayalı bir yapım)

Favori sahnem: Jimnastik salonu...

Bir de filmin sonu ile ilk filmi güzel bağladılar. Bu filmle serinin sonlandığı anlamına gelebilir...


Filmin IMDB puanı: 6.0
Benim puanım: 6.0
Toplam Hasılat: 42 milyon $ (sadece ABD)

Kazandığı önemli ödül ve adaylıklar: -

Filmle ilgili ilginç anektodlar: -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder