10 Şubat 2013 Pazar

The Watch


Gösterim Adı: Gözüm Üzerinizde
Yıl: 2012
Yönetmen: Akiva Schaffer
Oyuncular: Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill

Artık ilerleyen yaşını iyice belli etmeye başlayan komedi oyuncusu Ben Stiller'ın 2012 yılı içerisinde rol aldığı tek film.

Son 5 yıldır iyi bir seyirci kitlesi yakalayan fantastik komedi türünün orta şeker bir örneği bu film. Başta kasabanın her türlü faaliyetinde başı çeken Evan (B.Stiller)'ın kurduğu gece devriyesi, kasabada insanların ölümüne neden olan katillerin yakalanmasını ve daha fazla can almamasını sağlamak için özel hayatlarından ödün vererek bu görevi icra eder. Fakat bu suçlular bildiğiniz uzaylılardır.

Bel altı esprilerin fazlalığı dikkat çekiyor filmde. Ben Stiller da sempatikliğini yavaş yavaş kaybediyor gibi geldi bana. Jonah Hill'se nasıl rol buluyor Hollywood'da anlamış değilim.

Çok zeki senaryosu ve diyalogları olmasın beni yer yer güldüren bir film olsun diyorsanız izleyin yoksa uzak durun.






Filmin IMDB puanı: 5.7
Benim puanım: 6.0
Toplam Hasılat: 34 Milyon $ (sadece ABD)


Kazandığı önemli ödül ve adaylıklar: -

Filmle ilgili ilginç anektodlar: -



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder